Integracja z systemem finansowo-księgowym
Integracja systemu elektronicznego obiegu faktur kosztowych z systemem finansowo-księgowym może przebiegać w następujących obszarach:
- Integracja z bazą kontrahentów systemu finansowo-księgowego. Dzięki temu rozwiązaniu posiadacie Państwo jedno wiarygodne wspólne źródło danych dla obydwu systemów. Eliminujemy również konieczność podwójnego wprowadzania danych oraz importu starych danych do systemu obiegu faktur kosztowych,
- Pobieranie danych o fakturach z systemu finansowo-księgowego do systemu obiegu faktur kosztowych. Integracja wywołuje brak konieczności podwójnego wprowadzania tych samych danych - w tym przypadku, wszystkie dane o fakturze pobierane są z systemu finansowo-księgowego - operator musi tylko powiązać skan faktury kosztowej z właściwie wybranym i wyszukanym dokumentem z systemu finansowo-księgowego,
- Pobieranie danych o opisie oraz opisie-analitycznym faktur kosztowych z systemu ELOF do systemu finansowo księgowego,
- Eksport danych opisowych z systemu obiegu faktur kosztowych do systemu finansowo-księgowego. Dzięki temu rozwiązaniu, opis oraz opis analityczny faktury może zostać przeniesiony bezpośrednio do Państwa systemu finansowo-księgowego, jeśli dodatkowo zostaną utworzone odpowiednie schematy dekretacji zysukjecie Państwo narzędzie automatyzujące księgowanie faktur,
- Wymiana danych o fakturach zapłaconych w trybie "on-line". Informacja o zapłacie za fakturę z systemu finansowo-księgowego jest prezentowana bezpośrednio w systemie obiegu faktur kosztowych,
- Wymiana danych o wstrzymaniu oraz odblokowaniu płatności za fakturę. Wstrzymanie płatności wprowadzone w systemie obiegu faktur kosztywch przenoszone jest bezpośrednio do systemu finansowo-księgowego.
Prezentacja on-line - elektroniczny obieg faktur kosztowych