Elektroniczne archiwum umów to system elektronicznej archiwizacji umów oraz innych dokumentów firmowych. System elektroniczne archiwum umów umożliwia skuteczne i szybkie zarządzanie umowami oraz archiwizacje papierowych oryginałów umów do postaci elektronicznej. System elektroniczne archiwum umów uporządkuje zarchiwizowane umowy oraz umożliwi ich błyskawiczne wyszukanie. Prosta i intuicyjna obsługa systemu elektroniczne archiwum umów pozwala użytkownikom już po krótkim wprowadzeniu i bez wielogodzinnego szkolenia rozpocząć samodzielną pracę z systemem.
System elektroniczne archiwum umów zbudowany jest w oparciu o platformę technologii internetowych co pozwala na jego znaczną elastyczność. Program może być wykorzystywany zarówno w firmach scentralizowanych, jak i firmach rozproszonych, gdzie pracownicy potrzebują szybkiego, zdalnego dostępu do sytemu z dowolnego miejsca na świecie.
Nasz system zarządzania umowami nie posiada ograniczeń co do ilości użytkowników czy umów, a zatem dodawanie kolejnych użytkowników do programu czy wprowadzanie kolejnych umów nie pociągnie za sobą konieczności nabywania dodatkowych licencji.
Dodatkowo możliwe jest zintegrowanie naszego systemu elektroniczne archiwum umów z systemem finansowo-księgowym już istniejącym w Państwa firmie, może to przynieść znaczące efekty np. w postaci jednego źródła kontrahentów dla obydwu systemów.
Serdecznie zachęcamy do zapoznania się z możliwościami i najważniejszymi cechami naszego systemu przeznaczonego do elektronicznego archiwizowania umów.